søndag 30. september 2012

1 uke til termin

Dagene blir ganske lange nå merker jeg, og en del av tiden brukes framfor pcen, hvor jeg sitter og drømmer litt :) Og er sikker på at lille baby ønsker seg masse fine ting :)
Skal sies at jeg er veldig glad i ugler ;)

Lampe Ugle, kr 229,- hos kremmerhuset.no

Pabobo, Nattlampe, Lumilove Savanoo kr 399,- hos lekmer.no
Skip Hop, Treetop Friends, Barnevognsleke kr 159,- hos lekmer.no
Print Pizzazz, Olie Ugle - Lily kr 129,- hos lilleprinsen.no


Ah...så mye fint :)

Ellers så har vi kommet inn i uke 39 i svangerskapet. Alt går bare bra :) Lille trille er aktiv i magen, og gir lite tegn på at hun har tenkt å komme ut :) I følge "boka" er hun nå 49 cm lang og veier ca 3400, jeg merker ikke at hun vokser så mye mer nå, føles trangt hele tiden :)
Det er i dag 1 uke til termin 7.oktober. Magen har seget ned, og hodet har festet seg. Og ALT er klart for at lille baby kan komme til verden. Jeg har vasket, ryddet, flyttet om, kastet, sterilisert...finnes ikke mer å gjøre nå :) 
En litt underlig følelse å gå å vente på at smerter skal ta tak i kroppen :) Men etter smertene kommer forhåpentligvis lykken. Men det er nesten slik at jeg legger meg hver kveld og lurer på om det kommer til å skje noe i natt, for så å våkne til atter en ny dag dagen etter. Men 1 uke til termin, pluss 2 uker overtid, det gir vell 3 uker til det :) Er vell bare å stålsette seg :)
Heldigvis har det vært en periode med sauesanking nå, som har gjort at dagene har gått litt raskere, men nå er vi ferdig med det også :) Men 3 uker...hva er vell det, har jo allerede gått i ca 9 måneder, 3 uker er jo ingenting :)
En ting er iallefall sikkert det blir et 



Ingen kommentarer: