onsdag 19. september 2012

En ny dag i mengden.

Enda en dag har gått, dagene snurrer og går uten at de skiller seg så mye fra hverandre. Babyen vokser, og det sies at baby er ferdig laget nå, og bare ligger å fin pusser seg her inne. 
Jeg merker ikke så mye av det, jeg synes ikke magen vokser noe mer, og etter en time hos jordmor i går fikk jeg det bekreftet, den blir ikke større for magen har vist nok seget ned nå, og lille baby har begynt å feste seg :) Dette er visst nok et tegn på at lille baby har begynt å forberede seg på å skal ut :) Jeg for min del tror hun drøyer det en bra stund enda :)
Jeg har kynnere så å si hele dagen lang, noen ganger blir de vonde, det er vel dette de kaller modningsrier eller masrier. Så her modnes det visst nok :)
Ellers er formen veldig bra, i går tok jeg en liten "joggetur" oppi skogen etter en sau, så jeg klarer meg da fint :)



Enda en gratis pakke :)
Pakke fra Rimi, her var det masse godsaker :)

Du vet du nærmer deg slutten av svangerskapet når du kan hente ut pakken fra Rimi :) De er de eneste som venter helt til uke 38 med å sende ut brevet så man får hentet pakken :) Men jeg må si....her var det jaggu valuta for ventinga :) Så masse små"snaks" :) Noe annet enn den stusslige pakken fra apoteket forrige gang :)

That's it for now :) Me hørs :) 

Ingen kommentarer: