torsdag 4. oktober 2012

Endelig!

Jeg kjøpte meg ei koselig lita raustue, som ligger omkranset av natur 3-4 km fra Malm sentrum. Nå er jeg klar for å prøve å selge den, og i går å idag har jeg med min STORE mage vært der oppe og tømt huset. I dag var jeg oppover å vasket over hele huset. ALDRI vært så rent der oppe tror jeg :)

Nå gjennstår det bare å se om noen andre enn meg faller for den sjarmerende stua :)

http://tonice-husetiskogen.blogspot.no/

Ellers så går dagene med til strikking. Har laget flere babytepper, men klarer ikke å bli helt fornøyd.

Her strikket jeg for en stund siden til lille baby, men er ikke helt fornøyd mulig jeg rakker opp det igjen :) Men her er det laget plass på det hvite partiet til å sy på navn.

Her har jeg strikket lapper i rolige farger. Dette fikk Gina i gave til meg til lille prinsessa si :) Håper de blir fornøyde og får bruk for det :)

Har også lært meg å hekle bestemormønster. Heklet ett i motsatte farger (lilla innerst og rosa ytterst) som lille Maja fikk i dåpsgave. Dette vognteppet har foreløbig fått plass i vogna til lille baby, men er allerede i gang med flere prosjekter så vi får se hvor lenge det blir liggende :)

Nettene er fylt med maserier/modningsrier og heller lite søvn, tror ikke lille baby har tenkt seg ut med det første :) Kanskje jeg skal prøve å holde meg litt i ro å slappe helt av noen dager, kanskje hun "lurer seg ut" da :) Hun tror kanskje at mamma er for travelt opptatt akkurat nå :) Ja, la meg nå prøve det :)
3 dager til termin i dag i allefall :)

1 kommentar:

Lise sa...

så my fint du hi laga. :)