tirsdag 4. september 2012

Ønskeliste

Det er ikke så mye jeg får gjort om dagene, så det blir litt titting på internett.
Og selv om jeg arver det meste utstyret til lille baby av mine søstre, ser jeg at det er ting jeg enda mangler.
Også finnes det jo så mye fint som jeg kan trenge :)
Flaskeholder kanskje ikke første prioritet, men myggnett er noe jeg mangler til vogna, så hvorfor ikke velge et med små prinsessekroner :) I tillegg har jeg ingen vognpose, og denne lilla freshe voksi urban posen får jo de beste karakterer over alt :) I tillegg får jeg også en høst baby, vinteren er på tur, og da trenger vi selvfølgelig skinn i både vogn å seng :)

Ellers så merkes det at lille baby vokser mye for hver dag som går, jeg er sikker på at magen blir større og større for hverdag som går :) Lille baby er aktiv.

2 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

Trøngt myggnetting vi å, men jon kom bærre heim med en plain svart en. Sjøl om Storm ønska sæ en med blå krona! ;)

Ta bort her ordbekreftelsa ællers bli æ sprø!!!

Tonice sa...

Har fått lammeskinn, og selv kjøpt voksipose nå da :)
I tillegg til kjedelig plain svart myggnetting :) Dæm hadd bærre me blå krona på steinkjer :)
Byinne å faill på plass no :)