tirsdag 19. februar 2008

Sjekk!

Da har helgen gått, det har blitt tirsdag....tja...eller natt til onsdag får man vell nesten si, klokken er jo tross alt blitt 03.50 så...okey, det har blitt natt til onsdag. Tilbake til hoved poenget her. Sist jeg skrev, altså søndag, var det en del ting jeg gjerne skulle ha gjordt, men som enda sto uferdige. Jeg har kommet litt lengre på vei:) JIPPI!

Har startet med oppgaven min, fått ut spørreundersøkelsen og har allerede begynt å få en del svar. Undersøkelsen gikk ut til 70 stykker, skal bli moro å se hvor mange som orker å ta seg tid til å svare.

I tillegg har jeg/vi kommet et godt stykke på vei når det kommer til maling. Kjøkkene er ferdig ordnet nå.

Det siste bilde ble litt mørkt, men av en eller annen grunn vil ikke blitzen funke på det. Heller dårlige bilder da, men hele kjøkkenet var hvitt tidligere. Ble virkelig koselig om jeg får si det selv:)

Ellers så skal jeg komme tilbake med bilder av stua som i morgen får sitt siste strøk med maling:) Satser på at stua blir like koselig som kjøkkenet:) Det får dere være med på å bedømme når jeg kommer med bevis derifra:)

Nå skal jeg hoppe i seng, slik at jeg kommer meg opp å får sjekket om spørreundersøkelsene fortsetter å rase inn...*knegg* og slik at de to siste veggene får sin skvett med maling, skal bli meget godt. Er ikke så enkelt å pusse opp når man har bare det romme å tilbringe resten av tiden på:) Tror vi begge her går rundt i en malingsrus om dagene, begge slappe og ikke helt i form, så det skal bli godt å bli ferdig å få luftet ut malingslukta:)

5 kommentarer:

Anniken sa...

Hei:) Artig å følge med bloggen din - og må si at du har mange baller i lufta ;)
Ble et koselig kjøkken da - gleder meg til å se stua :)

Anonym sa...

hei Tonice, supert me blogg fra dæ å. Syns d e arti å få sjå bilda me tekst på kolles dåkk hi d.
Kjøkkenet vart fint d, dåkk e flenk :))

linn kr/sykepleier sa...

Sjå der ja. Da e d bærre å kom hit å mal vårres. Koss farge brukt du? Navn å nr. Grunna du først?

Tonice sa...

Bra dåkk syns d e arti da:)
Ja vart fernøgd me kjøkkene.

Fargen heite nugatt, grunna me eitt tynt lag først ja:)

Chris Clein sa...

Ska sei d vart utrolig bra d her oppussings prosjekte dett sis, meget imponert!!:D:D