tirsdag 26. februar 2008

Nydelig natur!

I går (tirsdag) hadde vi endelig fantastisk vær her i Bodø. Å da var det ikke så vanskelig å komme seg ut av senga. Så etter å ha fått en telefon fra Arnt Helge om at sola skinte ute, fikk jeg og min kjære nikon fart på oss å dro ut for å ta noen bilder. Her er et lite utvalg av noen av de bildene jeg og lille Nikon tok på tur.











Fine plasser å finne i Bodø og omegn:)
Dagen idag har gått med til å rydde å støvsuge leiligheten. Og etter det har jeg så og si sittet og jobbet med oppgaven min. Fikk akkurat vite at denne oppgaven teller 50% av karakteren, så ble litt stresset akkurat nå. Så nå skal jeg kaste meg over stoffet igjen:)

2 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

Savne nordnorge.
Flotte bilda.

Tonice sa...

var veldig heldig med været denne dagen:) men når det glimter til her oppe, så er det da vakkert:D