mandag 25. februar 2008

Lille vovsen vokser

Da har jeg fått et nytt bilde av lille vovsen min:)

Godt mulig at hennes navn blir: Ulva

Men har ikke bestem meg helt enda, tar gjerne i mot forslag.



Selv har jeg akkurat kommet fra en liten tur ute i det fri. Har slitt masse med motivasjonen for å komme meg ut i den siste tiden, og med den siste tiden mener jeg siste halv året. Og mener selv at når jeg ikke har motivasjon til å være ute å dra på tur, da er det noe galt. Og skal man klare Norge på langs neste år må man nå startet i det små, så nå har jeg vært på en liten overnattingstur nå. Trening til Norge på langs har startet. Dro pulk med meg å allting. Var mye fuktighet i staten av turen og dårlig glid på pulken, men det ble en koselig tur til slutt:) Mulig motivasjonen er allerede bedre:)

3 kommentarer:

sophus22 sa...

Meir nusselig no da :-)

Tonice sa...

ja...ho bli bærre meir å meir nydeli

Anniken sa...

næmmen - sjå søte voffs`n.. ååååååh...