torsdag 21. februar 2008

Juhui!! Stua er ferdig:)

Jada....da er det torsdag, extrem oppussing er over. Stua er endelig ferdig malt, og interiøren er på plass. Alt er ikke kommet helt i orden riktig enda, men jeg/vi nærmer oss. Okey, jeg må vel si jeg nærmer meg, han er ikke så voldsomt interessert i interiøren han jeg bor sammen med. Men her kommer i allefall noen bilder.


Før



Etter


Før



Etter

Før Etter



Før


Etter


Før


Etter

Selv er jeg egentlig rimelig fornøyd, føler jeg har forandret ungkarskåken til en koseli liten leilighet. Tar gjerne i mot komentarer fra dere også:) Jeg synes stua ble virkelig koselig.

Idag har jeg vært på møte med HIBO, slik at alle studentene der kan vente seg et knakende tilbud fra Nordland Turselskap. Resten av dagen har gått med på å skrive semesteroppgave. Virkelig kjedelig å sette seg ned å skrive oppgave atter en gang. Men hvis noen av dere vet hva en survey undersøkelse er...plis si i fra..har litt trøbbel med å huske det *knegg*

Allerede neste helg suser jeg og lille Civve ned til trøndelag atter en gang, begynner å bli lei av den veien, men 14 dager med skole står for tur, så man må bare ta turen. Nå skal jeg se resten av filmen her. Så blir det natt, har vært en Laaaaaang dag idag:)

5 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

Vart flott stu ja. Total forandra! ;D

Tonice sa...

ja...vart liksom nå heilt ainna ja:D e itj så my som ska t før d sjer my likar ut:)

sophus22 sa...

Vart da my lysar og trivligere

Tonice sa...

takk:) ja syns d vart d:)

Anonym sa...

De vart my finar, lyst å helt ferandra. D e utrolig kor lite som ska t fer å få d koseligar:)