mandag 15. april 2013

Hipp hipp Alvamora vår :)

Plutselig nå den 10.april var vår lille prinsesse allerede 6 måneder gammel :O Jeg aner virkelig ikke hvor tiden har blitt av. Dagene går så alt for raskt. Og jeg merker egentlig ikke så godt at lillemor vokser. Men jeg hører alle de andre si; oi så stor hun er blitt.
Det er klart, jeg ser jo hun vokser når hun måles og veies. Men som alltid, det er vanskeligere for meg som går sammen med henne hele tiden å se endringer, enn de som treffer henne en gang i blant. Men nå idag da jeg satte meg ned og sammenlignet bilder, ja, da var det ikke noe tvil lengre. Lillejenta mi har vokst masse på 6 måneder. Bare se selv :)

STORE lille jenta vår :) Herremin så bitteliten hun var da hun var helt fersk :)
Gratulere med 6 mnd dagen lille jenta mi. (selv om det kommer 5 dager forsent:))

Ingen kommentarer: