fredag 25. mai 2012

Oida...la oss si at slankeprosjektet har gått litt i vasken :) Men en mer gledelig nyhet har funnet sted :) Jeg skal bli mamma :) I oktober :) Åh...gjett om jeg gleder meg :)
I dag er jeg allerede 21 uker på vei, å dagene og ukene går forferdelig fort, og jeg nyter hver eneste en :)
10.mai var vi på UL og fikk se en av norges mest beskjedne baby :) Her var det ingen som ville vise seg frem i allefall :) Vi måtte bare gi opp første turen, gå oss en tur og komme tilbake :)
Termindato er: 7.oktober. Men når vi skulle se om det er en liten prinsesse eller en liten prins, lukket babyen bena raskt sammen, og nektet å avsløre dette for oss :) Så nå på tirsdag tar jeg turen til Trondheim på ultraportalen, og prøver en gang til :)
Alt er så spennende, gleder meg allerede til å se lille baby igjen :)

Ellers så har jeg stoooor nedtelling til sydentur den 14.juni :)Stort sett nedtelling til det meste om dagene, kanskje ikke rart dagene flyr :) Det er i allefall 12 arbeidsdager til jeg tar sommerferie :)Men frem til da, er det MYE å gjøre på jobb.

I tillegg har jeg jo plutselig blitt "sauebondekjærring" så det er nok å holde på med, kopplam, flytting av sau, radiobjeller...er da nok å henge fingrene i :) Men det er bare koselig det :)

Ingen kommentarer: