mandag 28. mai 2012

Home made!

Etter å ha strikket 4 stk senge tepper begynte medium Sandseter å bli lei av dette, og forsøkte seg heller på å hekle ei ugle. Storm, siste tantebarn som er ankommet i flokken ble den "heldige vinner" av den :)
Til å være første ugle så må jeg da si meg ganske så fornøyd :)Storm hadde navnefest, så dette ble en del av gaven hans. I tillegg er det jo sen vår, snart sommer, så jeg med mine absolutt IKKE grønnefingre har forsøkt meg på litt blomster :) Stemor er en sikker blomst å plante, og da passet det meg bedre å legge vekt på utseende :) Og det er vel ingen hemmelighet at jeg er glad i rosa ;)
jeg har selvfølgelig en flott rosa vannkanne :)
og da passet det godt å lakkere den sinkfargete lille kannen rosa også :)
denne pynter opp :)
om jeg får si det selv så er blomsterbeddet riktig så fint :) I tillegg har jeg endelig funnet rosa spray lack på biltema :))))) og da er det ganske raskt å pynte opp litte her og litte der :)
motivet er skjært ut i papp, og dette synes jeg er såååå fint, at jeg bruker det så ofte jeg kan :) Med forskjellige farger selvfølgelig :)

Ingen kommentarer: