torsdag 26. januar 2012

Nytt å sunnere liv...

Synes jeg har lest dette ofte å fnyst av det :) Ikke nå lenger, nå er jeg der selv. Plutselig har 30-åra innhentet meg, og kiloene sitter på hofta å rompa som låst fast!!

I går fikk jeg tips om en side på nette av ei venninne, "diett.no". Dette er ei gratis online dagbok for å kunne beregne næringsinnholdene i måltidene. Her legger man bare inn hva man spiser, så regner den ut hvor mange kalorier dette blir. I tillegg legger du inn hvor mye du veier, deretter hvor mye du vil ned i vekt og når du ønsker å nå målet. Dermed regnes det ut hvor mange kalorier du bør spise daglig. Her kan man også legge inn alt man trener og beveger seg. En side jeg tester ut nå :) Skal gi dere tilbake melding på hvordan det fungerer for meg :)

Ingen kommentarer: