mandag 2. januar 2012

Prøver igjen.

Nyttårs forsett nr 1 bli flinkere til å oppdatere bloggen :)

Jeg ser i fra tidligere at dette er jeg fantastisk dårlig på :) Nesten 1 år siden sist jeg var inne og skrev noe på denne bloggen, var VIRKELIG mye lettere da jeg var på tur :) Gikk av seg selv da :) Kanskje fordi jeg hadde noe "interessant" å skrive om hver dag også :) Men vi prøver. 2 januar idag, det lover jo til å bli en GO start :D

Idag har jeg laget meg almanakk på nettet, er veldig spent på hvordan den ser ut når den kommer i posten, men ut i fra det jeg fikk mekket sammen på nettet her idag, så ble jeg meget fornøyd :) Jeg var inne på www.personligalmanakk.com/NO og laget jeg et bilde av alle tanteungene mine, hunder, søstre, foreldre og kjæresten som pryder fram og bakside på boka mi :) Skal få lagt ut bilde av den når jeg får den i posten :) *Venter spent*

Ellers så er det full julestemning i stua enda, selv om hjerne og kropp forbereder seg å tilbake i arbeid i morgen. Det blir hardt tror jeg, men penger må man ha, ergo...da må man også jobbe :)

Greit å være ferdig med julestresset også. Storesøster bestemte at vi skulle lage hjemmelagede julegaver i år...SERIØST, neste år skal jeg være ferdig i september!!! Siste julegaven ble ferdig laget klokka 15.00 julaften. Og siden har jeg forsøkt å roe ned igjen :)



Jeg fikk spørsmål fra sambo om hvor lenge jula skulle vare, jeg måtte svare som sant var at jula bruker å vare frem til juletreet begynner å ry...noe som vanligvis har hent på denne tiden. Men neida...ikke hos oss, ikke en eneste barnål har landet i golvet :) Så her feirer vi jula så lenge vi kan :)
Men jeg sier som svigerfar...det er bedre nå...nå går det iallefall mot lysere tider :)Snart er det påskeferie ;)

Må vell avgårde å forberede meg til morgendagen :) Vi høres :)

2 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

Bli heimlaga t neste år å! ;)
Får håp du får t fleir innlegg i år einn i fjor! ;P Du får legg ut bilda av heimlaga bordskåneran! :D

Tonice sa...

Hehe...ja..må væll næsten gjør d :)