søndag 24. februar 2013

Det skjer da fersjelli :)

Da har det jaggu gått 14 dager siden sist blogginnlegg, IGJEN! Tiden flyr. I løpet av disse 14 dagene har det vært Valentines day, og sannelig ble jeg meget overrasket da typen kom hjem med 5 røde roser til meg *hjerte*. Hormonell å lett rørt som jeg er etter å ha blitt mor, ble det en tåre eller to som fant veien ut av øyekroken. Jeg er aaaalt for lettrørt om dagen synes jeg. Syntes da jeg var litt "hardcore" før, men nå...tåler INGENTING...ikke be meg om å se naturprogram eller filmer uten happy endings. IKKE sjans :)
Nydelige roser fra min kjære.

Samme dag som siste innlegg ble også lillemora mi 4 måneder gammel :)  :O Helt vilt, synes nettopp at hun kom til verden :) Jeg hører alle sammen sier; for ei storjente du har blitt, og jeg tenker...hva...stor..?? lillepia mi, måtte derfor finne bilder av snuppa mi å sette sammen for å se :) Å jaggu...hadde de ikke rett i det:) Ser jo STOOOR forskjell fra desember til februar :) Hun har jo blitt stor jente :)

Søsteste bæsteste goeste Alvamora mi :)

Plutselig en dag dukket det også opp et blad i posten min, fra panduro. Der sto det at det var 70% på masse varer på Panduro. Med et par tastetrykk var jeg igang, å SE på alt det fine jeg endte opp med til en meget billig penge :)


Se alle DE godsakene :) Er så mange at du klarer ikke å få sett de en gang :)


Ingen kommentarer: