mandag 1. april 2013

Bakst oppfølger.

Da jeg ikke ble HELT fornøyd med baksten sist, forsøkte jeg selvfølgelig igjen. Cupcakene ble jeg jo fornøyd med, men jeg laget en dose til. Kringlene ble jeg IKKE fornøye med så jeg prøvde igjen.
Har forsøkt å vise trinn for trinn denne gangen da :)
Ble ikke helt fornøyd med frostingen denne gangen utseendemessig. Men de smakte godt. Cupcakesene ble en påskegave til mamma, pappa, mine søstre og tantebarn. Aner ikke om de likte de eller ikke :)

Denne gangen ble kringlene PERFEKTE :) Øverst til venstre er de baket ut, i midten har jeg de i kokende vann, bilde øverst til høyre har jeg plukket de opp av vannet, og nederst her er de ferdig stekte. De smakte helt himmelsk :) STOR koste meg med disse på hytta. Terningkast 6 :)

Da er jeg klar for nye utfordringer, send meg gjerne en oppskrift så tester jeg ut de :)


Ingen kommentarer: