fredag 12. april 2013

Alva og Tonice gjør ting de ABSOLUTT ikke kan del 5

Ja, det kan virke som at jeg er i "driven" om dagen, jeg tester nye ting støtt og stadig. Denne gangen er det symaskina og jeg som har forsøkt å bli venner. Denne symaskina fikk jeg i jule gave til mamma og pappa...ja ikke sist jul, men jula før der. Jeg ønsket meg til og med symaskin. Allikevel ble den ikke tatt i bruk før...NÅ!
Med friskt mot hadde jeg bestilt mønster gjennom stoff og stil. Vanskelighetsgrad 3. En ballongkjole. Så veldig fin ut på papiret.
Vanskelighetsgrad 3 på papiret er mer som 7 for meg. For du verden hva jeg har strevd med denne kjolen!!!
Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har rekket opp igjen. Måtte til slutt krype til korset å investere i en oppspretter :)
Vel...nok snakk, se på bildene å lag din egen mening :)
Slik ble resultatet. Bommet litt med tanke på mønstret på stoffet da, men den ble jo litt søt.

"Alt kler den smukke" det er i vertfall sant :) For se så søt Alvamor er i nykjolen sin :)


Ingen kommentarer: