tirsdag 9. april 2013

Alva og Tonice gjør ting de ikke kan del 4

Ja, da har vi forsøkt oss på nye ting. Denne gang scrapping. Som tidligere sagt, min storesøster er ENORMT flink, så man blir litt motløs bare av å se på utstyret, men som pappa alltid har sagt: "Du må træn! Da bli du ber" Dette gjelder både innen idrett og tegning når de kommer fra pappa. Det ble en liten digresjon. Tilbake til poenget. Jeg har forsøkt meg på litt scrapping.

Det første jeg kastet meg ut i var å lage et 60 års kort. Har laget noen kort tidligere, de har alle vært firkantet på en eller annen måte. Startet denne gangen derfor med en runding.
Her er det brukt blonder, blomster, perler, gammelt julepapir, osv.  Synes ikke det ble så aller værst til slutt :)

Min store søster sier at LO'er er det jeg må sette igang med. Slik at jeg får scrappet bildene til Alva, så hun får en flott album. (LO=layouts, tilsvarer en album side). Jeg har jo derfor måtte forsøke. Det skal sies at disse bildene ikke hjelper meg noe spesielt. Da jeg synes LO'ene virkelig er finere in real life.


Denne LO'en ble scrappet på Frøya for en stund siden, men kyndig hjelp av storesøster til farge valg. Aldri scrappet noe lignende, alt i alt fornøyd. Min lille vakre prinsesse :)

Denne er laget helt på egenhånd. Vet ikke helt va jeg synes. Men bildene er i allefall veldig søte :) Bittesmå tuttelutter :)

Veiledning i fargevalg av søstersen. Resten fixet selv. Helt ny Alva, holder hardt i pappas finger.

 Fant ei sånn "remse" for å smette bilder bak. Gjorde det og fant et dikt på nettet som jeg syntes passet perfekt. Skrev det av og pyntet med litt "stæsj" i høyre hjørnet.

Søte, gode, herlige jente mi :)

Scrappet helt på egenhånd. Synes den ble varm og lun. Men føler at det er noe som mangler, så må vel kanskje se litt mer på den. Tar gjerne mot tips :)



Ingen kommentarer: