mandag 11. januar 2010

Trønder igjæn :)

Da har jula passert, og et nytt år er i gang :)
Ønsker alle et godt nytt år:)

Her skjer det endelig noen ting.
Etter sist jeg skrev er jeg blitt operert i høyre kne. Og er endelig på bedringens vei. Synes selv dette tar forferdelig lang tid, og kan ikke fatte at kneet ikke fungerer 100% enda. Men men...det må vel bli :)

Mye stillesitting, og dårlig råd har sørget for at jeg har vært litt kreativ i det siste:) Da det meste var julegave, kunne jeg ikke legge ut noe av det før jul, men nå kan jeg jo gjøre det :)





De to teppene fikk mine to minste tanteunger. Ronja er stort fæn av Hello Kitty, og tante Tonice måtte derfor sette seg ned å sy Hello Kitty på frihånd :)

Kransen nederst der laget jeg til hun jeg bodde hos før jul. Første kransen jeg har laget i hele mitt 28 årige liv, så kan ikke si annet enn at jeg ble fornøyd :)

Ellers så flytter jeg hjem til trøndelag nå. Etter 2,5 snart 3 år i Nordland, kjenner jeg at lysten på å flytte hjem til kjente trakter er blitt stor nok. Venner og familie befinner seg i trøndelag, så hvorfor skal ikke jeg også gjøre det:)

Mine to tisper har løpet tid, akkurat nå. Det samme hadde de også i fjor på samme tid, så ting er ved det vante her i gården. Endelig klarer jeg å trene de litt selv, og vi har hatt mange flotte sparkturer nå i mellomjula, og ved starten av dette nye året.

1 kommentar:

Hege sa...

Hei Tonice! Har nettopp lagt inn en kommentar i turbloggen din, men vinker til deg her også. *vinke* :)