søndag 18. oktober 2009

Tar i bruk bloggen igjen jeg.

Etter å ha blitt vant til å skrive blogg har jeg valgt til å ta i bruk min gamle blogg så kan di som ønsker det ta del i min hverdag. Turbloggen min blir oppdatert underveis som det skjer nye ting på turfronten. Underveis så skal jeg følge opp litt mer om hverdagen her på denne bloggen min:)

Håper noen kan finne det interessant dette også:)
Fra før har jeg skrevet om tiden jeg fikk Ulva, artig lesing nå:)

Kommer tilbake med mer senere:)

2 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

Synes du kan putte alt i en blogg jeg da. Slitsom når folk har en hverdagsblogg, en turblogg, en scrappeblogg, en makrameblogg, en hundeblogg, en juleblogg, en hjuleblogg, en bloggeblogg, etc.

Ellers så ser jeg at tittelen falt i smak ;P

Venter spent på fortsettelsen her nå-

Tonice sa...

dein eine ligg jo bærre på vent...må jo ha ein hvardagsblogg som æ kain bruk t nå ainna einn npl :)