torsdag 7. februar 2013

oiiiii her har det ikke hendt mye, men er ikke glemt :)

Om ikke mange dager er Alvamora mi jaggu blitt 4 måneder gammel. Og det vil dermed si at det er nesten 4 mnd siden jeg skrev innlegg i bloggen :) Lillemor vokser for hver dag som går. Bare se selv :)

Om bare 3 dager er hun 4 måneder, off tiden flyr :)
Her går dagene storsett til Alva. Helt fantastisk å ha permisjon :) Er fast bestemt på å nyte hver eneste dag :)
Vi bruker dagene til kos, latter, kos, kos å ja...mer kos :)


Jeg har ei storesøster som er superscrapper, noe som stortsett kan ta fullstendig mote fra enn, men jeg prøver så godt jeg kan å finne inspirasjon hos henne i stedet. Her en kveld hadde vi skypescrapping. Hun hadde stjælt ipaden til sin datter og satt på sitt scrapperom på Frøya, mens jeg satt ved spisebordet med pcen min på her i Vika. Hun raste avgårdet og mekket raskt en LO, er faktisk usikker på hvor mange hun laget, men jeg klarte å få til 1 stk på...tja...3 timer ble det kanskje. Her er resultatet->
Ble ikke helt som planlagt, men alt i alt godt fornøyd.


På hekle/strikkefronten skjer det ingen værdens ting her i gården. Finner ikke tid. For den fritiden jeg har bruker jeg nå på å lese: "Sagaen om isfolket". Min storesøster eier serien, og har fått med min lille søster som igjen har fått med meg, og etter meg i rekka sitter søskenbarnet mitt og venter på bøker, og etter henne tror jeg kanskje at tante skulle lese :) så dette er blitt en fin liten "bokklubb". Men ah...for en fantastisk serie. Anbefales på det sterkeste.
Terningkast: 6

Ingen kommentarer: