torsdag 7. februar 2013

kreativt eller teit?

Ja, nå var det så lenge siden sist at jeg kjører på med et innlegg til i samma slengen :) Og her følger det også med et spørsmål til dere alle :) Er dette kreativt eller bare teit :) Kun ærlige svar ønskes :)

Bestemora til typen har alt, og ønsker seg ingenting. I fjor fikk hun derfor en tømmingsplan( oversikt over når søppelbilen kommer) med bilder av et av barnebarna sine på, i år hadde jo lille Alva kommet, så dermed fikk hun en tømmeplan med bilder av lille Alvamor :) Nå ble dette en hurtigscrapp da, så det er ikke lagt så mye tankegang i denne, i tillegg rettferdig gjør ikke bilde denne tømmeplanen i hele tatt, den ser virkelig ikke så jæ"#" ut i virkeligheten :)

Så folkens, gi meg en tilbakemelding da vel :)

2 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

Her kommer et ærlig svar. For det første så skal man ikke bry seg om hva andre synes, så lenge man er fornøyd selv. Her skulle jeg egentlig ha avsluttet, men når man er så godt i gang kan man likså godt fortsette.

Ved første øyekast trodde jeg du hadde laget en tømmekalender til Alva, med oversikt over bæsjbleier og tenkte med en gang: "Baaaaaaaaarnevernet!!!". Så leste jeg teksten og så at det var bestemor som ønsket oversikt over sine bæsjebleier. Hohoho! Så fikk jeg endelig opp bildet, sikkert min pc som er mongo, og da så jeg hva det egentlig var. :D

Bestemor ønsker en oversikt over søppeltømmingen med bilder av barnebarn på, da var jo dette flott da. Fargerrik tømmekalender med råflotte bilder av goveitja. :D

Tonice sa...

hehehehe...bra bestemor ikke e innpå bloggen her tru æ :)