søndag 22. januar 2012

Jada, neida...dagene de går da :)

Det går raskt nå. Er ikke lenge igjen til januar faktisk også er ferdig.
Det begynner endelig å bli lysere nå, og dagene litt lengre. I går fikk jeg meg en flott 2 timers skitur, hvor sola dukket opp på tur hjem :)

Nertjønna :)



Var fortsatt kalt selv om sola skinte :)

om 5 dager er det 4 måneder siden jeg sluttet å snuse. Etter 13 år bestemte jeg meg for at nok fikk være nok. Men dette var ingen enkel sak, og jeg tror de som sier at det er verre å slutte å snuse enn å røyke.

Savnet her noen ganger vært forferdelig stort. Men jeg har i allefall klart og holde meg :) Og herlig er det :)
Men da jeg sluttet å snuse, kom sultfølelsen oftere tilbake, og jeg måtte begynne å spise mat i stede for å pakke innpå med snus :) Dette gikk som det måtte gå....jeg la på meg RASKT!!! 10 kilo!!! Og disse sliter jeg med fremdeles. Men i går søndag 22.01 (som at dette ikke er en perfekt dato for å skjerpe seg :) startet jeg på en ny og...tja..la oss kalle det sunnere livsstil. Jeg skal ned 10 kilo, men ikke ved noen hurtig kur. Skal bare legge om kostholdet og trene litt oftere :) Og da passet det jo fint å starte i går da jeg fikk 2 timer på ski :)
Grunnen til at jeg skriver om det her, joda...ganske enkelt slik at det skal bli vanskeliger å sprekke :) Så har du et bra tips til å komme med, tar jeg gjerne i mot det :)

Men nå er det ENDELIG mandag, og arbeidet kaller :) Vi høres :)

Ingen kommentarer: