fredag 3. august 2012

Hvilken dag!!!


Snakk om å bli tatt på senga da!! Her kommer telefonen idag tidlig fra mamma, og at de har vært å giftet bort søstra mi?????!!!! Hvilken søster var det første jeg tenkte?! Før det falt helt naturlig at det var storesøstra mi og typen som hadde smidd hymnens lenker.
Etter å ha vært sammen i 15 år og fått 3 barn sammen kommer det vell egentlig ikke som en kjempe overraskelse, men jeg kan ikke annet enn å si at jeg føler meg snytt...snytt for bryllupet :) Men de lover at det skal bli fest litt senere, så da får man vell bare være fornøyd med det. Vi var uansett på bryllupsmiddag idag da :) Hvor brudgommen stilte i bermudashorts, og de fortalte at vielsen hadde tatt ca 2 min. :)

Heldigvis valgte storesøster å bruke bryllupskvelden sin på å fixe bloggen min, den har ikke hatt det helt bra i det siste. Så nå ser ikke bloggen bare helt nydelig ut, den fungerer også som den skal :) Herlig :)

Skulle virkelig ta meg på tak i kveld og sende inn en haug med bilder slik at jeg kan få noe å scrappe litt med. Men når jeg setter igang nå og titter på pcen, så finner jeg ingen bilder fra sommeren i fjor?? :O
Og jeg som tok såååå mange flotte bilder...aner virkelig ikke hvor de er heller...har jeg klart å slettet alle sammen??? :O
Må vell bare lete videre :)

1 kommentar:

linn kr/sykepleier sa...

BERMUDASHORTS????????????????? :O HOHOHOHOOHO! :D