onsdag 2. april 2008

Travle dager.

Tiden går veldig raskt nå, det har plutselig blitt en del å gjøre i det siste så denne siden har blitt litt nedprioritert. Men her kommer nå noen bilder fra det vi har holdt på med den siste tiden. Ulva vokser veldig raskt, og har snart blitt dobbelt så stor som da jeg fikk henne.

Mine dager går nå mye med til Nordland turselskap, har fått masse prosjekter der. Dette er artig og interessant, håper bare å få ting skikkelig i gang på denne fronten. Hadde vært artig med litt penger inn på konto også. I samme stund går planleggingen til NPL på fult, følg gjerne med på hjemmesiden min:
www.123hjemmeside.no/norgepaalangs2009

Samtidlig som alt dette skulle jeg også lest på eksamen, som jeg skal ha om 20 dager, må innrømme at boken ligger urørt, men må snart finne tid til dette.






2 kommentarer:

bubbles101 sa...

how do u put pictures on your blog hit me up
piecxe
im out
ps.great blog

linn kr/sykepleier sa...

Kul boks.
Søt bikkje. Må no få sjå a før ho bli pensjonist. ;D